~¤¦¦§¦¦¤ ~ منتدى المعهد العالى للحاسبات ونظم المعلومات ~¤¦¦§¦¦¤~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
ادراه المنتدى تتمنى لكم قضاء وقت سعيد فى المنتدى وللشكاوى او الاستفسار الرجاء كتابته فى قسم المقترحات والشكاوى او الضغط  هنا او الاتصال على هذا الرقم  0114824131
تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى باسم المسطبه  للتحاور والفاعليه الاكثر تحت اشراف المدير
تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى وهو فن كمال الجسام  تحت اشراف احمد ارنولد بناءا عل طلبه

هام جدا جدا : تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى وهو مطبخ بسكوته المعهد تحت اشراف البسكوته سمر سمير

تم افتتاح قسم مطبخ امانى  تحت اشراف امانى احمد سالم بناءا على طلبهم

عايز اعرف رأى الناس؟؟

كاتب الموضوعرسالة
محمد شبرا
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
العمل/الترفيه : شبكات نت + شبكات دش+ دى جى فى الصيف
المزاج : عميد الاغنيه الشعبيه
الاقامه : (جــــــمــ المعهد ـــــب

عايز اعرف رأى الناس؟؟ Empty
12102009
مُساهمةعايز اعرف رأى الناس؟؟

السلام عليكم

ازيكم ياشباب ويابنات

دلوقتى انا شايف ان محمود عامل المنتدى من سنه اولى بس ناقصه تظبيطات كتيره

فأنا بقترح انى ممكن اعمل منتدى كامل للمعهد مع انى عارف انى مش هشوف منه ابيض ولا اسود بس اهو عشان نفيد بعض والسلام والمنتدى هيكون دومين خاص بأسم المعهد وهيكون دوت كوم على طول مش هيكون على سيرفر مجانى وانا هحجز الدومين بتاعه وهدفع فلوس الاستضافه وكل حاجه بس يا ترى بقى بعد ما اعمل كل ده هلاقى ناس وفى تفاعل ولا هيطلع التعب على فشوش من ردكم ورأيكم هقرر اعمل المنتدى ولا لا
اى أستفسار
mohamedshobra2@yahoo.com
http://WwW.MeLoDYaT.COM
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

عايز اعرف رأى الناس؟؟ :: تعاليق

Admin
رد: عايز اعرف رأى الناس؟؟
مُساهمة الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 5:10 pm من طرف Admin
توكل على الله يا محمد وان شاء الله هتلاقى اقبال على المنتدى لان الناس محتاجين حاجه زى دى دا غير ان خلاص دى اخر سنه ليا فى المعهد ومش هبقا مهتم بالمنتدى ده وممكن يتقفل وربنا معاك يا نجم وباذن الله اكون اول مشترك
رد: عايز اعرف رأى الناس؟؟
مُساهمة السبت أكتوبر 17, 2009 9:13 am من طرف محمد شبرا
تسلم ياحوده ع الرد بس انهارده فى بعد محاضره الشبكات على كلمنى وقالى ان فى بنات عايزين يعملو منتدى للمعهد وهيبقى ده المشروع بتاعهم وانا اتكلمت معاهم وهما هيعملو بقى المنتدى للمعهد وربنا معاهم وكده كده هنكون مشتركين فيه ولو احتاجو اى حاجه انا معاهم ان شاء الله

عايز اعرف رأى الناس؟؟

صفحة 1 من اصل 1