~¤¦¦§¦¦¤ ~ منتدى المعهد العالى للحاسبات ونظم المعلومات ~¤¦¦§¦¦¤~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
ادراه المنتدى تتمنى لكم قضاء وقت سعيد فى المنتدى وللشكاوى او الاستفسار الرجاء كتابته فى قسم المقترحات والشكاوى او الضغط  هنا او الاتصال على هذا الرقم  0114824131
تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى باسم المسطبه  للتحاور والفاعليه الاكثر تحت اشراف المدير
تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى وهو فن كمال الجسام  تحت اشراف احمد ارنولد بناءا عل طلبه

هام جدا جدا : تم افتتاح قسم جديد فى المنتدى وهو مطبخ بسكوته المعهد تحت اشراف البسكوته سمر سمير

تم افتتاح قسم مطبخ امانى  تحت اشراف امانى احمد سالم بناءا على طلبهم

خش خش موضوع مهم جدا خاص بطلبه المعهد تحديد مصير

كاتب الموضوعرسالة
mohamed elgayar
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الاقامه : القليوبيه

خش خش موضوع مهم جدا  خاص بطلبه المعهد    تحديد مصير Empty
06122009
مُساهمةخش خش موضوع مهم جدا خاص بطلبه المعهد تحديد مصير

[center] بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
يا جماعه انا طالب معاكم في المعهد في الفرقه الرابعه طبعا كلنا عارفين انا فاضل شهور قليله ونتخرج قصدي مستقبلنا هيضيع اه والله مستقبلنا هيضيع طبعا كلنا عارفين ليه
اولو ليه
عشان طبعا المعهد مش واخد معادله اولي ايه هيا المعادله
هاولك المعادله هي يعني الشهاده كلها لان المعادله دي الي بتسويك بخريج كليه تجاره شعبه نظم معلومات ومن غيرها يعني ضعنا لان في الاول مش هتلاقي شغل وطبعا هتخش الجيش زي الي معاه شهاده الاعداديه او الدبلوم
وطبعا كل ما نكلم فضيله اللوء قصدي اللوء يقول احنا موفيقين اوضاعنا والتاخير من الوزاره والله الكلام ده حرام والله حرام
احنا طلبه مهمتنا ان احنا ندرس بس ومن حقنا اننا كطابه وطالبات ان ناخد معادله زي كل الطلبه ومهمه الادراره انها تاخد الفلوس وتوفق اوضاع المعهد واحنا منخشش في متهات المعادله وغيرها معلش انا بطلب من الطلبه السعي وراء الحصول علي المعادله وانا بصفتي طالب والي يهمني يهمكو انا بقترح ان احنا نلم بعضا كطلبه ونروح وزاره التعليم العالي في اللزغلي ونسال ونشوف الكلام ده صادق ولا لا
ونذهب الي صاحب المعهد ومكتبه الكائن في محطه ناصر عند سور المخابرات واسم المكت اداره مجموعه مدارس زوسر والمعهد العالي ونشوف اخر الاخبار.
وللحديث بقيه
للمشاركه
ايملي اهو
mohamed_elgayar2002@yahoo.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

خش خش موضوع مهم جدا خاص بطلبه المعهد تحديد مصير :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

خش خش موضوع مهم جدا خاص بطلبه المعهد تحديد مصير

صفحة 1 من اصل 1